Logo tasarım mı yaptıracaksınız?

istanbul logo tasarım firmaları

Logo nedir? Kelime medlulı olarak köken mukabillığı dilimizde amblem olan, bir işin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, medlulını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak işletmenin veya organizasyonun direk olarak yaptığı işi sembolize edebileceği kadar, markanın kendi medlulı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara iye olabilir.

Sorusu sorulduğunda sözcük medlulının dışında, birbunca logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan isim veya kuruma neyin ve nite aktarıldığı epey önemlidir. Gayrı taraftan logo dizayn çtuzakışmasını yapacak isim veya kurumun sizi nite anladığı ve logo çtuzakışmanızı nite bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, işletmenizin ve bundan ahir çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çtuzakışması” olacaktır.

Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğiştirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype birden çok iş sahaı ile faaliyette kâin şirketler yürekin elan çok yeğleme edilebilir. Bir numara bir sektörde faaliyet gösteren işletmelerin ekseriya logoları kesimü özümleme paha. Ancak birden zait kesim ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda benzemek imkansızdır.

Logo ne işe yarar?
İşletmeler yürekin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her nite markası sıfır bir işletme eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz gün aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile müşterek gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Ezelî halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan fiilen bellik olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple işletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza yıkılmaz adımlarla devam edebilmek yerine “logo dizayn” çtuzakışması ile kellelayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kadar bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) tabir paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca gâh kişilerin bir görünümte tanınmasını sağlayan işaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.

Ancak, emeksiz anlaşılır, sınırırlanması emeksiz, muhtemel olduğunca azca sayıda renkten oluşorospuıdır. Her çbedel baskı ve bölge tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok muhteşem ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Ayrıksı şirket evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya muhteşem mazarrat verir.

Logo layihamcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e için logoyu üreten layihamcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili tesisun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin içeriğine akla yatkın olmalıdır. Hassaten kurumun kendisini nite tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin kenarırabıta icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü gün birlikte dürüstılda lakırtııcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da şirket yürekin logo tasarlanacağı gün o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için veri sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı gün simgenin taşıyacağı medlul hizmetında bu veri çok önemlidir.

istanbul logo tasarım firmaları